Celestial rpg Wiki
Advertisement

Perustiedot[]

Kinchan.png

Pelaaja: Nea, Celestialin muuton jälkeen A-L
Hahmon nimi: Kintarou Tooyama
Fandom/Teos: The Prince Of Tennis
Ikä: 15-vuotias (2009)
Ryhmä: Agita
Luokka: 1-A (ennen 13-C)
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 10, Huone 20. Kämppiksenä Gary Oak
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 8, Huone 17. Kämppiksenä Taichi Yaegashi
Journal (LJ): wildrival
Journal (IJ): wildrival

Ulkonäkö[]

Punainen, villi ja sotkuinen hiuspehko on Kintaroun paras tuntomerkki, hänet tunnistaa siinä aika helposti missä vain (ellei ääni ehdi ensin). Tämä 159 cm pätkä poika leopardikuvioisine hihattomine ja käsinmaalattuine/-koristeltuine paitoineen on helppo löytää väkijoukon keskeltäkin, seuraa vain ääntä, huomaa hiukset tai huomaa kun hän temppuilee korkealla... Ruskeat silmät jättimäisestä kokoluokasta ovat aina täynnä elämän iloa ja yleensä myös jännitystä, kun hänen vauhdillaan ei voi ikinä tietää mitä tulee seuraavana vastaan. Hyvinkin pienikokoisen näköinen, on edelleenkin vielä koko keholtaan pituuskasvuvaiheessa ehkä? Tai ehkä vaan syntyi jäämään pätkäksi.

Aivan surkea pitämään päällään koulupukua! Tai mitään muutakaan virallista asua. Agita-koulupuku likaantuu, se on päällä aivan miten sattuu ja jos musta-puna-minimaalisestivalkoisissa lenkkarikengissä on nauhat, ne saattavat olla auki. Eikä Kintarou sellaisia edes huomaa ja jos niihin vähän kompastuukin, pääsee nopeasti ylös. Sen koulupuvun takinkin heittäisi mieluusti huoneensa nurkkaan eikä ottaisi sitä sieltä koskaa pois. Hyvä juttu, että Shiraishi katsoo vähän pienemmän perään, huh? Hihaton leopardipritti paita on yleisin paita päällä mutta on kaapissa joitain villapaitoja ja pitkähihaisia normaalivaatteita kylmemmällekin säälle. Kyllä, normaalivaatteita. Ne tosin ovat - ei niin yllättäen - Kintaroun mielestä varsin tylsiä.

Persoonallisuus[]

Kin-chanin ulkonäkö suorastaan kirkuu hänen luonteensakin puolesta. Poika on villi, luultavasti villein henkilö, jonka koskaan tapaat. Ilman mielenkiintoista tekemistä häntä saa hädintuski pysymään samalla alueella 15 minuuttia - alue sisältäen esimerkiksi koulun aulan, ei siis pelkkää vieressäsi olemista. Ja vaikka hän pysyisikin sillä samalla alueella sen vartin tai ylikin, hän luultavasti pomppii joka puolella ympäri paikkaa koska paikallaan pysyminen on tylsää. Hyperaktiivinen on yksi sana, joka kuvaa tätä pentua loistavasti. Lapsellisuus on 12-vuotiaasta vähän lähtenyt pois, lapset kasvavat aikuisiksikin asti (tosin aikuiseksi asti ei todellakaan ole mieleltään kasvanut), mutta osaa kyllä edelleenkin heittäytyä ihan pikkulapseksi milloin vaan.

Kintarou vaihtelee mielialaa yleensä ihan lennossa ellet onnistu pitämää häntä ja hänen mieltään pirteällä mielialalla koko ajan jollain tavalla. Ensi hän saattaa olla pirteä, seuraavilla sekunteilla itku on aivan lähellä ja sitten hän on taas ihan pirteä aivan yhtäkkiä. Toisinaan nämä mielialavaihtelut tapahtuvat siksi, että joku sanoi Kintaroulle jotain mistä hän ei pidä tai mikä tekee hänet surulliseksi, sitten joku toinen saa kuitenkin hänet piristettyä nopeasti. Ja sitten toisinaan mieliala vaihtelee koska hänen omat ajatuksensa juoksevat mielessä liikaa, pelottavat hetken tai surettavat hetken ennen kuin pentu saa ne jollain tapaa mielestään pois, ja on ylipirteä taas.

Rakastaa olla sosiaalinen, sillä tavalla tapaa paljon uusia, mielenkiintoisia ihmisiä! Puhuu yhtä nopeasti kuin mitä sanat tulevat suuhun, se on yleensä hyper-tasoista vauhtia ja todella mielikuvituksellisista asioista - tai sitten vaan normaali aiheista mutta lisää niihin oman mielikuvituksensa mukaan. On myös lähes aina todella kovaääninen ja hädin tuskin antaa sinun lopettaa sen hetkistä lausettasi, kun alkaa jo puhua omiaan kuin papupata. Ja kun hän on niin puhelias, ja kun kaikki on niin jännää hypertasolla koko ajan, Kintarou yleensä unohtaa mistä oli puhumassa - lopputulos on hyppimistä aiheesta toiseen. Ja jos kysyit jotain, hän luultavasti alkaa ensin miettimään siihen yhtä teoriaa, jää sitten miettimään yhtä yksityiskohtaa kauemmaksi aikaa ja unohtaa missä oli siinäkin vastauksessa menossa. Lopputuloksena voi olla täysin päätön vastaus, jossa ei ole häntääkään eikä nyt ainakaan mitään aihetta siihen mitä edes kysyit. Mutta älä suutu, se on vain hänen vilkas mielensä, joka menee nopeammin kuin hän ehtii edes ajatella. Ei hän halua sillä ilkeä olla. Kannattaa tosin ehkä pysyä lyhyissä kysymyksissä, joihin voi vastata lyhyesti.

Suuttuu joistain aiheista helpostikin vähän liiankin usein - esimerkiksi Kinchanin jättäminen ulkopuolelle jostain, siitä ei pidä koska siitä tulee yksinäinen olo. Ei tosin osaa olla kauan suuttunut, maksimi taitaa olla 30 minuuttia ja sitten menee halimaan sen suuttumuksen kohteen. Ellei sitten suutu tosissaan, silloin saattaa olla vihainen viikonlopun yli, lopputulos on silti sama kuin pienemmästi suuttuessa. Elämä on hauskanpitämistä varten, miksi sitä tuhlaisi siihen, että on suuttunut jollekin? Kaikilla on hauskempaa ilman riitoja.

Stop-nappula? Ei tällä pennulla ole sellaista! "Nyt mennään eikä vaan meinata mennä!" Saa usein hulluja ideoita ja on varmasti menossa toteuttamaan ne, ellei joku estä. Eikä omista mitään tapoja, nimittelee ihmisiä miten huvittaa ynnä muuta.

Erikoiskyvyt[]

Loistava tennispelaaja, Osakan alueen oma super rookie~.

Saattaa näyttää melko heiveröiseltä mutta kun pentu nostelisi vaikka autoja ilmaan, vääntelisi ties mitä solmuun ja heittelee skoottereita ihan kevyesti... Mielipiteesi hänen voimistaan voi muuttua nopeastikin. Onneksi noita voimanäytöksiä tulee vain silloin, kun hän raivostuu kunnolla. Ei silti kannata alkaa häntä voimissa haastamaan, oletettavasti häviät pahasti.

Ei kannata myöskään haastaa häntä korkeushypyssä, akrobatiassa, hulluissa ja villeissä liikkeissä.. Eikä nopeudessa. Hänellä on ne kaikki hallussa jonnekin absoluuttiseen huippupisteeseen asti. Älä siis ihmettele, jos hän juuri oli vieressä ja seuraavaksi hän onkin toisella puolella koulua, hyvin kaukana sinusta.

Kintarou on kuin superpallo, hän on koko ajan menossa ja energiamäärä on lähes loputon. Luulisi, että hän menisi nukkumatta vaikka viikon, nukkuisi korkeintaa 12 tuntia ja aloittaisi sitten taas hyperkäytöksensä energiat täynnä taas. Kyllä hän jossain vaiheessa päivää ehkä pikkuisen väsähtää, jos vaikkapa pelaa tennisottelun Echizen Ryomaa vastaan mutta muuten... Voit laittaa hänet tanssimaan, juoksemaan, telinevoimistelemaan, hyppäämään narua, hyppimään ympäriinsä tai mitä vaan, hän jaksaisi varmasti vaikka useamman tunnin.

Hyppii muutenkin todella korkealle jalat kehoon kiinni vetäistynä kuin pallosalama, heittelee samalla kuperkeikkaa ilmassa. Hyvin kätevä tapa päästä esimerkiksi korkealla oleville parvekkeille, kun hän tosiaan pääsee useamman kerroksen korkeuteen.

Canon[]

Celestialiin saapuminen:
Kummmallista tuo kosmos? Seurasi Shiraishia ja Chitosea.

Muuta[]

~ Puhuu mie sie murrekieltä miun omal sovelluksel.
~ KOSHIMAE D: = Echizen Ryoma koska Echizen kanjit voi lukea myös Koshimae
~ Suosikkiruoka on Takoyaki, syö tosin melkein mitä vaan - vaikka maassa käyneitä riisipalloja.
~ Lukee PALJON mangaa, katsoo PALJON animea ja pelaa PALJON videopelejä - älä ihmettele, jos hän tunnistaa sinut tai jotain sinulta.

Koulu[]

tba.

Ihmissuhteet[]

Ryoma Echizen - KOSHIMAE! D: Ikuinen tennisrival ja ruuansyöntirival, jonka nykyään katsoo myös melkein parhaaksi ystäväkseen - eihän ystäviä tosin voi paremmuusjärjestykseen Kintaroun päässä ehkä laittaakaan.

Kuranosuke Shiraishi - Entinen paras ystävä, nykyään on vähän vähemmän kiinni Shiraishissa ja enemmän kiinni tennisrivalissaan. Erittäin hyvä ja tärkeä ystävä kuitenkin.

Hikaru Zaizen - Samasta koulusta tämäkin (kuten Shiraishi ja Chitosekin) ja muun joukkueen lähdettyä Kintarou jäi vanhoista kahdestaan Zaizenin kanssa paikalle... Kyllä he toimeen tulevat hyvin silloin, kun Kintarou ei ole ylirasittava. Kyllä hän Zenzenin Zaizeninkin katsoo hyväksi ja tärkeäksi ystäväksi.

Senri Chitose - Huvittaa ja pelottaa liikaa sillä, että on Orionissa, aikooko Chitose uudeksi Light Yagamiksi vai? Hyvä ystävä, vähän isoveljen tapainenkin.

Eiji Kikumaru - Opettelee Eijin kanssa pelaamaan nelinpelejä mutta saa nähdä mitä siitäkin tulee... Hauska tyyppi, voisi olla hyväkin ystävä jos Kintarou malttaisi paremmin tutustuakin mutta kun aina täytyy olla itse menossa...

Gary Oak - Omistaa Kintaroun suosikkipokemonin, Arcaninen, jota Kintarou yrittää nähdä paljonkin...

Feliciano Vargas (Pohjois-Italia) - Ikuinen ruuansyöntirival!

Miaka Yuuki .. tämä myös!

Ash Ketchum ... ja tämä! Ja tällä on myös pokemoneja, Totodilekin on koko ajan mukana *-* .. Harmi että hän vaikuttaa ärsyyntyvän koululla, jos Kintarou menee vapauttamaan niitä palloista.

Alphonse Elric - Saako mennä haarniskaan sisälle? :D .. Ai ei saa? No yritetään sitten hiipiä sinne kunnes molemmat Elricit turhautuvat ja sanovat oikeasti jotain vastaan. Al on mukava.. Mutta saisiko sinne haarniskaan oikeasti mennä? Olisi kivaa koittaa millaista siellä on~! D: Ole edes kiltti ja näytä paljon siistiä alkemiaa?!

Edward Elric - Ed! Näytä taas alkemialla se, ja se ja se ja ne kaikki! Roikkuu myös alkemistien seurassa nähdäkseen sitä sun tätä, jos vaan seurassa saa olla.

Roy Mustang - Ihan tahallaan varmaan pakko ampua vesipyssyllä sun muilla ... :|

Riza Hawkeye - ... ja varoa, ettei tämä ammu kuulaa kalloon edellisen kohdan takia.

Laharl - Kintaroun tekee mieli repiä sen korvia - tai ainakin tökkiä niitä sormen päällä.

Domon Ishijima - Väittää olevansa vahva, eikä Kintarou väitettä epäröikään mutta miettii vaan onko itse heikompi... Pitäisi ehkä testata. Ja jos nyt häviämään sattuukin niin voi käskeä sen Edin kimppuun ihan vaan hyvän shown nähdäkseen.

Mario Mario - Paras opettaja! Ja varmaankin ikuinen rival siinä kumpi juoksee ja hyppii enemmän~. Kintaroua huvittaa aivan liikaa olla Marion kanssa samassa koulussa.

Pasila-hahmot - Huvittavat häntä myöskin aivan liikaa, jännän äärelle on sitäpaitsi hurjaa keksiä vielä lisää jännää.

Neuro Nougami - Koulun sekä huvittava että pelottava rehtori.

Death the Kid - Saa ehkä juuri kaiken täysin symmetrisesti... Sitten paikalla käväisee Kintarou ... Onnea vaan kaaoksen korjaamiseen takaisin symmetriseksi.

Raivis Galante (Latvia) - Kämppis näyttää pelkäävän Kintaroua... Mutta he tulevat silti ihan hyvin toimeen!

Wanhat tiedot[]

Huone lukuvuonna 09-10: 5. kerros, huone 5. Kämppis Raivis Galante (Latvia)
Huone lukuvuonna 10-11: 5. kerros, huone 34. Kämppis Daisuke Niwa

Advertisement